HUBUNGI SAYA

0 Comments


Sekiranya tuan/puan
  • berminat untuk membeli produk-produk yang ditawarkan
  • mempunyai persoalan berkaitan produk-produk ini
  • berminat menjadi ahli dan pengedar

SEGERALAH MENGHUBUNGI SAYA, AINI MUSA


Berikut ialah cara-cara untuk menghubungi saya.


Call / SMS / WhatsApp:    019-643 6589

                                                   019-643 6589
                                                   019-643 6589


Hantarkan pesanan ringkas (SMS) atau terus sahaja menghubungi saya.


PM atau tinggalkan mesej. ADD / TAMBAH saya sebagai rakan anda! Klik sini jika mahu ke Facebook saya.



In sya Allah, semuanya akan dibalas dalam masa singkat.


# Kawasan COD : Tesco Cheng, Kedai Bata Malim, Melaka Sentral, Sekitar Taman Asean, Batu Berendam, Pulau Gadung, Malim, Pokok Mangga, Limbongan, Tengkera, Bachang.

**Penghantaran Pos Laju Untuk Seluruh Malaysia.

Terima kasih.

Salam ceria, Aini..... 




You may also like

Tiada ulasan:

VitaVitamin 2016. Dikuasakan oleh Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...