KENAPA SAYA PILIH VITAMIN SHAKLEE SEBAGAI SUPLIMENT SEISI KELUARGA SAYA.

0 Comments
Assalamualaikum, salam ceria semua....

Semoga kita semua sentiasa sihat selalu hendaknya, Amin......

Pada hari ni saya nak cerita pada anda semua, kenapa saya pilih Vitamin Shaklee sebagai supliment saya dan keluarga.

Kenapa Saya Pilih Vitamin Shaklee?

Saya pilih Vitamin Shaklee adalah kerana Dr Forest C Shaklee adalah orang pertama yang mencipta vitamin dan formularnya adalah berharmoni bersumberkan alam semulajadi.


Title Perintis ditambah dengan latar belakang beliau dan ahli keluarga yang memang belajar dan mendekati kehidupan alam semulajadi menjadikan pilihan saya mantap dan berasa selamat dengan pengunaan produk-produk Shaklee yang dihasilkan dengan teknologi  
The Shaklee Difference.
Dr. Forest C Shaklee

Dr. Forest C Shaklee, adalah pengasas Shaklee Corporation tahun 1956, beliau telah mencipta Multivitamin Pertama Di Dunia (1915) di saat di mana konsep vitamin masih belum difahami oleh orang ramai. Cantuman dari dua perkataan VITA lized + MIN erals, melahirkan perkataan VITAMIN yang dikenali sehingga ke hari ini.


 
Vitalized Minerals  

Kini 

       
Takkala syarikat lain mengamalkan penggunaan plastik dan bahan-bahan sintetik, Shaklee kembali kepada alam semulajadi, dengan mencari bahan-bahan sumber semulajadi yang tulen untuk menghasilkan vitamin dan beliau juga antara yang terawal mencipta bahan pencuci rumah bersifat Biodegradasi di dunia.

Dr Shaklee amat menitikberatkan produk Semulajadi dan Biodegrasi 
dalam menghasilkan produk-produknya.

Beliau juga merupakan yang pertama melancarkan perniagaan secara “Multi Level Marketing”,  untuk membolehkan para pelanggannya bukan sahaja memiliki kesihatan yang baik malah juga dapat menambah kewangan mereka.

Tatkala ramai orang/syarikat membelanjakan wang untuk tujuan pengiklanan dan pemasaran, Shaklee melaburkan berbilion ringgit sebagai ganjaran kepada para pengedarnya yang berkongsi tentang Kehebatan Produk-produk Shaklee. Jutaan ringgit juga dilaburkan untuk tujuan penyelidikan dan pembangunan Produk Kesihatan Shaklee.

Difahamkan sehingga kehari ini Shaklee Corporation Telah Membayar Lebih 
$6 Billion kepada para pengedar yang juga penggunanya.

Kesimpulannya Kenapa Saya Pilih Produk Shaklee Adalah…..
1.    Jaminan Produk Yang Berasaskan Sumber Semulajadi 
      dan Mesra Alam.
2.    Yang Paling Utama, Produk Dijamin HALAL. Sijil halal telah dikeluarkan  oleh ISA (Islamic Services Of America) di US. JAKIM (Jabatan Kemajuan  Islam Malaysia) juga telah mengiktiraf sijil halal yang dikeluarkan oleh 
      ISA tersebut.
3.    Yang Istimewanya adalah Produk Shaklee Sentiasa Berkesan  Secara Efektif.  Rugi kalau tak cuba, bak kata pepatah, tak kenal maka 
      tak cinta……
4.    Sebab lain yang membuatkan Produk Shaklee Menjadi Pilihan No.1 Saya dan  keluarga adalah, di samping menikmati kesihatan dan kebahagiaan seisi  keluarga dengan penggunaan Produk Shaklee, kami juga amat bersyukur  kerana dapat Menambah Pendapatan Keluarga dengan menjadi Ahli  Shaklee  dan berkongsi khasiat, kebaikan dan kehebatan Produk dengan  kaum  keluarga dan rakan-rakan.
5.    Harga Produk Yang Mesra Pelanggan iaitu harga yang sangat  berpatutan dan  mampu dimiliki oleh segenap lapisan masyarakat yang  prihatin untuk  meningkatkan tahap kesihatan mereka……

Shaklee meneruskan kesinambungan di dalam menerajui kepercayaan bahawa kesihatan dan kebahagiaan manusia sebagai sandaran utama kepada pembentukkan kehidupan yang lebih berharga.

Hargailah Kesihatan Anda,
Anda Sihat Anda Bahagia ! ! !
'If You Think Wellness Is Expensive, Try Illness'

Shaklee Vitamin’s, The Best Vitamin’s For Your Life

Jika Anda Berminat Untuk Daftar Ahli atau Mendapatkan Produk, Sila Hubungi Saya.
Aini binti Musa
Call / SMS / WhatsApp : 019 6436589
COD : Sekitar Kawasan Melaka Tengah.
POSTAGE : Kawasan Alor Gajah, Masjid Tanah, Jasin dan Seluruh Malaysia.
Terima Kasih,
Jemput Bertandang Lagi.



You may also like

Tiada ulasan:

VitaVitamin 2016. Dikuasakan oleh Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...