8 MANFAAT UTAMA NUTRIFERON SH@KLEE DALAM MENINGKATKAN SISTEM IMUNISASI BADAN

0 Comments
NutriFeron Sh@klee - Penemuan Hebat Dalam Sains Sistem Imun.

NutriFeron merupakan produk berpaten dengan campuran ekstrak tumbuhan yang terbukti secara klinikal dapat menguatkan imun. Apabila diambil setiap hari, ianya dapat menigkatkan pengeluaran interferon semulajadi tubuh badan yang merupakan pengaktif kritikal sistem imun.

*   Formular berpaten eksklusif NutriFeron menyediakan tahap tertinggi bagi perlindungan imun harian kita.

*   Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh penemu interferon iaitu Dr. Yasuhiko Kojima selepas lebih daripada 40 tahun pemyelidikan.

*   NutriFeron mengandungi MACH, iaitu satu campuran interferon yang merangsang ekstrak tumbuhan (500mg) yang telah dipatenkan. Campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi ini berasal daripada biji labu,  biji plantago asiatica, bunga safflower dan bunga honeysuckle jepun yang telah terbukti secara klinikal dapat menyokong dan merangsang proses gerak balas imun semulajadi pada tahap selular.

*   Terbukti dengan 4 kajian klinikal terhadap manusia.

*   NutriFeron boleh didapati secara eksklusif melalui Sh@klee.





Kandungan Nutriferon :


# Ekstrak biji labu - Merangsang pemgeluaran interferon semulajadi di dalam tubuh,
menentang radikan bebas dan faktor penyebab kanser.

# Biji Plantago asiatica - mengandungi polisakarida yang merangsang sistem imun.

# Bunga Safflower - Menghasilkan dan memperkuatkan keupayaan makrofaj untuk
memusnahkan virus dan kuman.

# Honeysuckle Jepun - Menentang pencerobohan virus dan kuman.


Kenapa perlu ambil nutriferon?

Setiap individu mempunyai sistem imun yang berbeza. Sistem imun adalah bagaimana badan berupaya melawan jangkitan kuman dan penyakit. Kadang-kadang sistem imun tidak berfungsi dengan betul atau kurang aktif menyebabkan kita perlu mengambil imunisasi tambahan untuk meningkatkan sistem imun badan kita. NutriFeron adalah salah satu cadangan suplemen terbaik untuk meningkatkan sistem imun badan kita.

NUTRIFERON  30 SACHETS


Manfaat Utama NutriFeron :
1- Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari – Ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkah sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh : T-cells,B-cells, makrofag.
2- Melawan Kanser & Tumor – Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain 
dari itu ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.
3- Melindungi dari influenza – Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selesema, flu, alergi, inflamasi dan fluenza.
4- Meringankan Stress & Kelesuan – Meringankan kemudratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.
5- Melambatkan Penuaan – Formula unik NutriFeron Shaklee merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Justeru itu sel-sel akan menjadi lebih sihat.
6-Mengurangkan infeksi oleh pesakit-pesakit hepatitis B & C – Keberkesanan  NutriFeron Shaklee dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan seperti, kembung perut, rasa mual, muntah dll kepada pesakit-pesakit hepatitis B &C.
7- Mempertingkatkan Menopaus – Hypertensi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran  darah, dan masalah lain berkaitan menopaus akan menjadi lebih baik.
8- Mempertingkatkan PMS – Terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.
Siapa yang memerlukan Nutriferon?

  • Individu sihat yang ingin mengukuhkan sistem imun badan.

  • Individu yang menghadapi masalah sistem imun rendah atau sebarang penyakit yang berkaitan dengan imuniti/antibodi seperti flu,demam,kanser,asma... (perlu diingat, yang produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau menyembuh sebarang jenis penyakit. Mereka yang ada menghidap apa-apa penyakit dinasihatkan untuk mendapatkan rawatan dari doktor yang bertauliah terlebih dahulu. 

  • Individu yang mendapati pengambilan vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.

  • Individu yang apabila sakit (demam), sakitnya (demamnya) akan berpanjangan melebihi seminggu.

  • Ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam, dan demam berpanjangan.

Testimoni Nutriferon - Lihat sini.




Semoga perkongsian ini serba sedikit telah dapat membantu anda untuk lebih memahami
konsep pengambilan suplement agar mendapat nikmat kesihatan secara
semulajadi yang berterusan.

Vitamin bukan ubat, tapi memberi apa yang hak pada tempatnya.
Berkonsepkan alam semulajadi, sesuai dengan falsafah Produk Sh@klee



“Products in Harmony with Nature and Good Health”


"Hargai Kesihatan Anda"

"Kesihatan Anda, Keutamaan Kami"

"Anda Sihat, Anda Bahagia"



Sebarang maklumat lanjut @ pembelian, sila hubungi saya:
Shaklee Independent Distributor (1118070)

Pls. Call / Msg / Whatsapp : 019-6436589
                                                  019-6436589
                                                  019-6436589

Kawasan COD: Melaka Sentral, Taman Asean, Batu Berendam, Pulau Gadung, Cheng, Malim, Pokok Mangga, Tanjung Kling, Tangga Batu, Bukit Rambai, Klebang, Limbongan, Tengkera, Bachang dan sekitar Bandar Melaka.

Pos Laju : Seluruh Malaysia…

Salam Ceria………Aini.

** Produk-produk Shaklee adalah Makanan Kesihatan, bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Anda yang mengalami masalah kesihatan, digalakkan untuk mendapatkan nasihat dari pakar perubatan terlebih dahulu.



You may also like

Tiada ulasan:

VitaVitamin 2016. Dikuasakan oleh Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...