SET KESUBURAN SH@KLEE MEMBANTU MENANGANI MASALAH KESUBURAN SUAMI ISTERI

0 Comments
Assalamualaikum....

Salam ceria dan kasih sayang semua......

Entry kali ni saya nak kongsi pula tentang vitamin2 atau senang kata makanan kesihatan yang dapat membantu anda untuk mendapatkan zuriat, iaitu Set Kesuburan Sh@klee. 
In Sya Allah.......

Sesungguhnya kita hanya merancang, Allah jua yang menentukan.....namun tidak salah jika berikhtiar.

Cahaya mata adalah idaman bagi setiap pasangan. Anak adalah pelengkap dalam rumah tangga. Anak juga adalah lambang cinta suami dan isteri. Ketika ramai yang dianugerahkan anak dengan mudah, ada juga yang sebaliknya. Pelbagai usaha dilakukan, baik yang tradisional mahupun moden, namun tidak semuanya berjaya.

Saranan saya, apa kata mencuba Set Kesuburan Sh@klee yang dicadangkan ini? Apapun, kita berikhtiar, ALLAH jualah yang menentukan. In Sya Allah..... Set Kesuburan Sh@klee ini mampu membantu supaya suami atau isteri anda lebih subur untuk mendapatkan zuriat penyambung keluarga. Alhamdulillah, berdasarkan testimoni-testimoni sebelum ini juga, ramai yang berjaya mendapatkan zuriat dengan menggunakan produk berkualiti yang pastinya halal, selamat dan semulajadi ini.

SET LENGKAP KESUBURAN 

@ SET KESUBURAN PREMUIM




SET ASAS KESUBURAN 1




 SET ASAS KESUBURAN 2@ SET BAJET




Set Kesuburan Sh@klee yang lengkap terdiri daripada :

Vitalea
Produk ini ialah multivitamin dan multimineral, pembekal mineral yang diperlukan tubuh. Vitalea dapat mengisi kekurangan nutrien dalam badan. Bekalan nutrien yang cukup ini bermaksud nutrien-nutrien tersebut dapat berfungsi dengan baik sekali gus menandakan kesediaan untuk hamil. Ia perlu diambil suami isteri bagi memastikan badan sihat. Dengan Vitalea, sel badan, khususnya sel benih anda mempunyai nutrien sempurna supaya terbentuknya janin dari sel yang sihat.


B Complex
Bagi isteri, kandungan asid folik adalah penting untuk pertumbuhan bayi di peringkat awal kehamilan dan ini ditawarkan dalam B-Complex. Ia dapat mengelakkan masalah spina bifida (kecacatan tulang belakang).

Bagi suami, B Complex yang kaya dengan asid folik dapat membantu penghasilan sperma yang berkualiti.


Vitamin E
Berperanan menyuburkan organ reproduksi. Bagi suami, ia meningkatkan kelelakian, memekatkan air mani dan menghasilkan sperma berkualiti, kaya dengan mitokondria sekali gus membuatkan sperma lebih aktif dan gagah.


Alfalfa
Bagi sang isteri, ia membantu mengatasi masalah senggugut, keputihan, haid tidak teratur, sindrom pra-haid (PMS) dan peranannya adalah seperti kacip fatimah. Justeru, tidak mustahillah ia adalah vitamin yang wajib bagi setiap wanita. Alfalfa juga membantu organ intim anda sentiasa 'cantik' untuk suami tercinta.


GLA Complex
Untuk isteri, GLA berfungsi untuk menghasilkan cecair kesuburan yang membenarkan sperma untuk hidup di dalam tiub falopio anda selama 5 hari. Ia membantu sistem peranakan anda supaya bersedia untuk proses persenyawaan dan proses implantasi telur yang telah disenyawakan. Hormon kewanitaan juga dapat distabilkan supaya badan menghasilkan telur berkualiti setiap bulan selain membetulkan kitaran haid supaya teratur.



Zinc Complex
Bagi suami, zinc berperanan menghasilkan sperma yang sihat dan berkualiti supaya dapat hidup lama dalam uterus isteri. Ia juga bagi menghasilkan sperma yang kuat dan berenang laju dalam proses mencari ovum isteri.

Bagi isteri pula, zinc berfungsi melindungi sperma supaya dapat hidup lebih lama dalam rahim dan membantu membunuh bakteria dalam vagina.




TIPS MENINGKATKAN KESUBURAN DARI DR. HAMID ARSHAT :
1. Doa dengan bersungguh-sungguh.
2. Berusaha untuk mendapatkan berat badan yang ideal.
3. Bersenam selama 30 minit setiap hari.
4. Ambil supplement multivitamin, Vitamin E, Vitamin C dan Asid Folik.
5. Tenangkan jiwa dan emosi.
6. Setiap rawatan memerlukan tempoh 3 hingga 6 bulan untuk keberkesanannya.


Akhir sekali, harus disematkan dalam ingatan kita sebagai seorang muslim, zuriat ini adalah anugerah dan rezeki dari Allah SWT. Kita sebagai manusia yang lemah perlu terus berusaha tanpa jemu. Kemudian, berdoa dan bertawakal kepadaNya agar penantian kita untuk memperolehi zuriat diperkenankan oleh Allah yang Maha Berkuasa. In sha Allah......


Untuk maklumat lanjut berkaitan produk dan cadangan produk yang sesuai mengikut keperluan dan bajet anda, sila hubungi saya :


Call / Msg / WhatsApp : 019 6436589



Semoga perkongsian ini serba sedikit telah dapat membantu anda untuk lebih memahami
konsep pengambilan suplement agar mendapat nikmat kesihatan secara
semulajadi yang berterusan.

Vitamin bukan ubat, tapi memberi apa yang hak pada tempatnya.
Berkonsepkan alam semulajadi, sesuai dengan falsafah Produk Sh@klee




“Products in Harmony with Nature and Good Health”


"Hargai Kesihatan Anda"

"Kesihatan Anda, Keutamaan Kami"

"Anda Sihat, Anda Bahagia"



Sebarang maklumat lanjut @ pembelian, sila hubungi saya:
Shaklee Independent Distributor (1118070)

Pls. Call / Msg / Whatsapp : 019-6436589
                                                  019-6436589
                                                  019-6436589

Kawasan COD: Melaka Sentral, Taman Asean, Batu Berendam, Pulau Gadung, Cheng, Malim, Pokok Mangga, Tanjung Kling, Tangga Batu, Bukit Rambai, Klebang, Limbongan, Tengkera, Bachang dan sekitar Bandar Melaka.

Pos Laju : Seluruh Malaysia…



Salam Ceria………Aini.



** Produk-produk Shaklee adalah Makanan Kesihatan, bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Anda yang mengalami masalah kesihatan, digalakkan untuk mendapatkan nasihat dari pakar perubatan terlebih dahulu.




You may also like

Tiada ulasan:

VitaVitamin 2016. Dikuasakan oleh Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...