7 MANFAAT UTAMA MEAL SHAKES SH@KLEE SEBAGAI NUTRISI LENGKAP UNTUK KANAK-KANAK

0 Comments
MEAL SHAKES SH@KLEE - NUTRISI LENGKAP UNTUK KANAK-KANAK.

Meal Shakes Sh@klee adalah salah satu makanan tambahan yang membekalkan nutrient keperluan harian yang lengkap. Sangat sesuai untuk kanak-kanak dan juga dewasa. Ianya juga sangat mudah untuk disediakan dan mudah diserap oleh badan.



MEAL  SHAKES  544g




Perbezaan Shaklee :

     Meal Shakes Sh@klee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nurtisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi - buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik yang mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. Kebiasaannya ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin bacteriolysin dan sebagainya.

     Meal Shakes Sh@klee dihasilkan untuk semua golongan - bayi, kanak-kanak, pelajar, remaja, dewasa, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran (vegetarian), orang sakit, orang yang sibuk bekerja juga orang yang selalu mengambil makanan segera. Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, Meal Shakes Sh@klee merupakan pilihan yang bijak.

Manfaat Utama Meal Shakes Sh@klee :

#     Nutrisi Lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesitin soya yang berkerjasama dengan vitamin larut lemak.

#     Membekal Nutrisi Kepada Sel Tubuh - Kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.

#     Membantu Tumbesaran - Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel badan untuk proses pembesaran.

#     Anti Oksida - Mengandungi vitamin A, C, E, Zinc dan Selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

#     Mengembalikan Seri Wajah - Mengandungi Vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan komplikasi wajah / kulit yang lebih cantik.

#     Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

#     Kelazatan Rasanya - Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi; penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan.

Rekomendasi :

     Campurkan 2 sudu besar Meal Shakes bersama Energizing Soy Protein dan Performance Drink  atau diminum begitu saja. Ambil semasa perut kosong.

Nota :

     Hanya 120 kalori untuk setiap hidangan. Boleh dicampur /dikisar bersama buah-buahan, Energizing Soy Protein atau apa saja minuman kegemaran. Lazat dinikmati samada sejuk mahupun panas.






Semoga perkongsian ini serba sedikit telah dapat membantu anda untuk lebih memahami
konsep pengambilan suplement agar mendapat nikmat kesihatan secara
semulajadi yang berterusan.

Vitamin bukan ubat, tapi memberi apa yang hak pada tempatnya.
Berkonsepkan alam semulajadi, sesuai dengan falsafah Produk Sh@klee



“Products in Harmony with Nature and Good Health”



"Hargai Kesihatan Anda"

"Kesihatan Anda, Keutamaan Kami"

"Anda Sihat, Anda Bahagia"



Sebarang maklumat lanjut @ pembelian, sila hubungi saya:
Shaklee Independent Distributor (1118070)

Pls. Call / Msg / Whatsapp : 019-6436589
                                                  019-6436589
                                                  019-6436589

Kawasan COD: Melaka Sentral, Taman Asean, Batu Berendam, Pulau Gadung, Cheng, Malim, Pokok Mangga, Tanjung Kling, Tangga Batu, Bukit Rambai, Klebang, Limbongan, Tengkera, Bachang dan sekitar Bandar Melaka.

Pos Laju : Seluruh Malaysia…




Salam Ceria………Aini.





You may also like

Tiada ulasan:

VitaVitamin 2016. Dikuasakan oleh Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...