SET TAMBAH BERAT BADAN - TAMBAH BERAT BADAN SECARA SIHAT DENGAN SET VITAMIN SH@KLEE

0 Comments

SET TAMBAH BERAT BADAN SH@KLEE.


" Anda terlalu kurus dan ingin menambah berat badan? Anda telah mencuba pelbagai cara untuk menaikkan berat badan, namun masih tak berjaya? Jomlah cuba 

Set Tambah Berat Badan Sh@klee.....


Bagaimana kita boleh menambah berat badan secara cepat, selamat dan sihat? 

Perlu difahami dan ketahui sebenarnya tidak ada cara instant dalam konteks menambah berat badan. Akan tetapi Sh@klee ada set supplimen yang boleh membantu dalam ikhtiar untuk menambah berat badan. Sh@klee boleh membantu untuk mendapatkan berat badan yang ideal, menawan dan secara tak langsung mengembalikan keyakinan diri. Set Tambah Berat Badan Sh@klee terdiri daripada Vita-Lea, B Complex dan Meal Shakes.

Memiliki potongan badan yang ideal memang idaman setiap orang. Ramai yang memiliki tubuh yang terlalu kurus, ingin menambahkan berat badan kerana sudah bosan diejek, diusik oleh orang-orang disekitarnya. In sya Allah….. Sh@klee boleh membantu dalam usaha and untuk menambah berat badan.

Secara amnya, untuk menambah berat badan kita perlu mengambil makanan yang kandungan nutrisinya seimbang, iaitu makanan berprotein tinggi, karbohidrat tinggi, dan lemak sihat.


Di sini, kami berikan cadangan yang sesuai untuk sesiapa sahaja yang menginginkan tubuh badan dan berat yang ideal (mengikut kesesuaian bajet anda). 


Set Tambah Berat Badan Sh@klee mengandungi :
Vita-Lea, B Complex dan Meal Shakes.


BEBERAPA FAKTOR ANDA TAK BERJAYA 

NAIKKAN BERAT BADAN :

1) Makanan yang diambil tidak sempat diproses menjadi nutrien yang boleh diserap oleh tubuh secara 100% sepenuhnya. Ini disebabkan oleh kadar metabolisme yang tinggi.

Keadaan ini menyebabkan nutrien dibuang begitu sahaja dengan sia- sia.


2) Pengambilan makanan yang sedikit ( makan sedikit sahaja dah rasa kenyang). Perut tidak dapat menampung pengambilan makanan dalam kuantiti yang banyak disebabkan telah menjadi kebiasaan makan sedikit sahaja.


3)  Tiada berselera untuk makan. Keadaan ini juga menyebabkan anda makan sedikit sahaja dan tidak cukup untuk menampung keperluan tubuh yang sepatutnya.

Adakah anda telah berusaha untuk menambah berat badan sebelum ini namun masih belum menampakkan hasilnya? Jangan risau, jom cuba beberapa vitamin Sh@klee yang kami syorkan khas untuk Pemanbahan Berat Badan yang ideal.



Set Penambahan Berat Badan Sh@klee

Set Penambahan Berat Badan Sh@klee adalah terdiri daripada beberapa Vitamin Sh@klee iaitu : 

Meal Shakes : Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. Sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. Supplement yang penting untuk menambah berat badan yang mana ia membantu menambah selera makan. Walaupun kita kurang makan namun pengambilan Meal Shakes ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga dan cergas.

Vita-Lea : Membekal 23 jenis vitamin dan meneral penting yang sangat diperlukan dalam pembentukan sel darah merah. Sangat membantu dalam mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid atau beguk (penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan iodin terdapat di dalam Vita-Lea Iron Formular Shaklee), tidak lesu dan menjadikan kulit sentiasa tegang, mengelakkan pitam dan pening.

B-Complex : Mengandungi 8 jenis vitamin B lengkap yang penting untuk badan. Mengawal atur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

Jika anda benar-benar ingin menambah berat badan, vitamin-vitamin sh@klee yang disyorkan adalah sangat-sangat membantu. Bertindaklah sekarang untuk mendapatkan berat badan yang ideal secara selamat dan sihat. 





Semoga perkongsian ini serba sedikit telah dapat membantu anda untuk lebih memahami
konsep pengambilan suplement agar mendapat nikmat kesihatan secara
semulajadi yang berterusan.

Vitamin bukan ubat, tapi memberi apa yang hak pada tempatnya.
Berkonsepkan alam semulajadi, sesuai dengan falsafah Produk Sh@klee




“Products in Harmony with Nature and Good Health”


"Hargai Kesihatan Anda"

"Kesihatan Anda, Keutamaan Kami"

"Anda Sihat, Anda Bahagia"



Sebarang maklumat lanjut @ pembelian, sila hubungi saya:
Shaklee Independent Distributor (1118070)

Pls. Call / Msg / Whatsapp : 019-6436589
                                                  019-6436589
                                                  019-6436589

Kawasan COD: Melaka Sentral, Taman Asean, Batu Berendam, Pulau Gadung, Cheng, Malim, Pokok Mangga, Tanjung Kling, Tangga Batu, Bukit Rambai, Klebang, Limbongan, Tengkera, Bachang dan sekitar Bandar Melaka.

Pos Laju : Seluruh Malaysia…



Salam Ceria………Aini.




** Produk-produk Shaklee adalah Makanan Kesihatan, bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Anda yang mengalami masalah kesihatan, digalakkan untuk mendapatkan nasihat dari pakar perubatan terlebih dahulu.



You may also like

Tiada ulasan:

VitaVitamin 2016. Dikuasakan oleh Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...