PENGEDAR SHAKLEE DI NEGERI MELAKA

3 Comments
PENGEDAR SHAKLEE DI NEGERI MELAKA.
Mencari Pengedar Shaklee di Melaka? Alhamdulillah…... kak Aini binti Musa 
(Shaklee ID : 1118070) adalah pengedar sah Produk Shaklee anda di Negeri Melaka 
dan seluruh Malaysia. Shaklee hanya melantik Pengedar dan bukan Stokis. Warga Melaka 
yang mencari  Pengedar Shaklee  di negeri Melaka bagi mendapatkan produk atau set 
produk shaklee, atau ingin menjadi pengguna bijak dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee, bolehlah menghubungi saya Aini Musa 019-6436589

PENGEDAR SHAKLEE DI NEGERI MELAKA

Sila Call / SMS / WhatsApp : 019-6436589 (for fast response)

Saya adalah Pengedar Shaklee yang terlatih dan menyediakan konsultasi percuma serta 
cadangan produk yang bersesuaian dengan bajet anda, istimewa untuk pelanggan saya. Jika 
anda berminat untuk berurusan dengan saya, jangan segan-segan, anda sentiasa dialu-alukan. Panduan produk dan konsultasi yang berterusan akan diberikan bagi memastikan 
anda mendapat servis yang terbaik selepas jualan. Saya sentiasa berusaha memberikan yangterbaik untuk anda pelanggan istimewa saya.

# KawasanCOD : Tesco Cheng, Kedai Bata Malim, Melaka Sentral, Sekitar Taman Asean, Batu Berendam, Pulau Gadung, Malim, Pokok Mangga, Limbongan, Tengkera, Bachang. 

Bagi yang tak sempat untuk COD atau self pick up anda juga boleh memilih untuk poslaju kemana-mana saja lokasi pilihan anda.


**Penghantaran Pos Laju Untuk Seluruh Malaysia.


Terima kasih.

Salam sayang.....Aini.



You may also like

3 ulasan:

  1. Lepas ni mudah la orang Melaka nk dapatkan vitamin Shaklee. Boleh call akk je. Kedai akk open setiap masa ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Siti Nur Farhana. Kedai kak mmg open tiap masa.

      Padam
  2. alhamdullilah, semoga sukses kak aini...blog juga semoga sentiasa dihadapan

    BalasPadam

VitaVitamin 2016. Dikuasakan oleh Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...